czwartek, 22 stycznia 2015

#28

Nadszedł dzień, na który oboje czekaliśmy.. Dzień, który spędzimy od początku do końca razem, tylko we dwoje.. Już dzień przed naszym zaplanowanym spotkaniem oboje jesteśmy zniecierpliwieni.. Coraz bardziej spragnieni siebie..

Czas wyruszyć z domu. Od kilku dni ten cudowny i niepozorny mężczyzna drażni mnie pod każdym względem.. Wysyła mi sprośne wiadomości, które powodują, że się rozpływam.. Wychodzę z mieszkania z uśmiechem na ustach. W głowie mam mnóstwo myśli. Czy koszula, którą założyłam jest dobrze wyprasowana, czy nie rozmazałam swojego perfekcyjnego makijażu... Dość! Uspokój się dziewczyno..  Wsiadam do autobusu i z każdej strony widzę te spojrzenia co ona się tak cieszy do telefonu, czemu tak ciągle przygryza wargę... A ja po prostu to wszystko ignoruje. Pochłania mnie drażniąca rozmowa z nim.. Nie do końca wiem co mnie czeka, ale liczę na naprawdę cudownie spędzony czas. Wreszcie dojeżdżam, droga ciągnęła się w nieskończoność..

Dzwonie do drzwi, moje serce bije coraz szybciej, czuje ten dreszcz przebiegający po moich plecach, który pojawia się wraz z dźwiękiem otwieranych drzwi.. Słyszę go.. Wejdź.. Wchodzę do ciemnego mieszkania i dostrzegam go w najlepszym możliwym stanie. Z mojego gardła wydobywa się cichy jęk, a od niego słyszę pomruk zadowolenia. Nie mam nawet czasu ani możliwości żeby odłożyć rzeczy. Przywiera do mnie całym swoim rozgrzanym i nagim ciałem, napiera na mnie całując mnie mocno i namiętnie, wplątując palce jednej ręki w moje włosy a drugą ściągając ze mnie kurtkę.. Po chwili odpycha mnie od siebie i patrząc mi głęboko w oczy rozrywa moją koszulę i szybko ściąga ze mnie spodnie, mrucząc przy tym i wbijając palce w moje ciało. W jednej chwili pojawia się milion myśli, ale tylko jedna się wyróżnia.. Tak bardzo za nim tęskniłam.. Bierze mnie na ręce, całuje mnie mocno i po chwili jesteśmy jednością. Czas staje w miejscu, a my przeżywamy to, co najpiękniejsze.

Wśród jęków, potu, urywanych oddechów i szybko bijących serc znajdujemy czas i miejsce na to, co oboje w sobie skrywamy. Miłość jest piękna. Zwłaszcza gdy jest prawdziwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz