wtorek, 17 czerwca 2014

#9

Jaka jest? Co lubi? Jak wygląda? Co robi? Jak żyje?

O 6.30 zaczyna swój dzień. Leży jeszcze przez 10 minut w łóżku, myśląc o tym, czy On już wstał. Najczęściej nie wyspana wstaje z łóżka i zamyka się w łazience. Bierze szybki prysznic, myśląc jak to jest kąpać się z Nim. Staje przed lustrem, łapie za kosmetyki, by pod nimi ukryć wszystkie nieprzespane i przepłakane noce. Swoje piękne brązowe oczy podkreśla ulubionym tuszem, usta pokrywa nową szminką, a policzki muska różem. Przez kolejne 15 minut szuka czegoś odpowiedniego, co zakryłoby to, czego ona w sobie nie lubi. Wychodząc z domu zakłada słuchawki i włącza playlistę z muzyką funky, bo tak jej się kojarzy z Nim, ze wspólnie spędzonymi chwilami. Przez cały dzień jest nieobecna, zamyślona. Czeka na chwilę, aż Go zobaczy, dotknie, poczuje perfumy, które dostał od niej na święta. W końcu dostaje krótkiego, lecz treściwego sms'a jestem na dole Królewno. Z uśmiechem na ustach zbiegam po schodach. Czuje silne dłonie na biodrach i ciepłe usta na swoich wargach. Rzucone w biegu jedziesz do mnie. Trzymając się za ręce, śmiejąc się przez całą drogę docieramy do mieszkania.

I jest Mój, a ja jestem Jego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz